Monday 25 July 2011

Durian oh Durian #part 1

Ok. Da mkn byk gile durian kat rumah.. ade la 4 5 nam bijik.. Pastu gi kedai jap nk beli barang.
Kedai tu selalu la pekerja asing dtg masuk kedai tu sbb rumah derang tepi tu je..
Kat atas kedai tu pon ramai la jugak pekerja asing nye.. (Nepal, Myanmar, Bangla.. )
Da parking kete masuk la kedai tu.. kebetulan kat depan tu ade pasar malam..
Da masuk kat kedai bermula la kejadian x diingini... aku bole lak tersendawa kat tepi cashier tu..
Pastu tetibe....
" Man ko gi carik sape yg bawak masuk durian dlm kedai ni.. Aku x suke betul la..
Ko gi check sorang2!! Sape la yg pandai sgt bwk masuk durian ni !"
Punye la angin akak cashier tu..dier tatau aku sendawa hahaha.. Nyaris kantoi..
Dah pekerja2 asing yang dipersalahkan ! hahaha
Ade pakcik ni ckp.. Org sendawa tu.. (dlm hati dier dgr ke aku sendawa.. ) seb bek pakcik tu x kantoikan aku..
Steady la pakcik !

No comments:

Post a Comment