Tuesday 26 July 2011

Kisah bos dan aku

Situasi : Tanya direction pergi ke sesuatu tempat

Aku : "Bos.. camne nk pegi kat sekian sekian nye tempat ek.. saye x penah pegi la".
Bos : "Ameng ade x.. ko gi tanye Ameng camne nk gi"
Aku : "Ameng da kuar da..."
Bos : "Jap ek" .. (sambil taip name sekian sekian kompeni kat komputer dier)
Aku : Berlalu pergi belakang bos tgk ape yg keluar kat screen komputer dier
Bos : "Betul camni kan ejaan dier?"
Aku : "Aah ye la kot.. bos yg suruh ikut alamat ni"
Bos : "Eyh ! Pasal ape lak aku yg kene carik ni.. Sape yg bos ni.. Kat bilik ko x de internet ke"
Aku : Bos la bos.. saye ikut je
Bos : R u trying to F word with me?
Aku : X x .. (sambil senyum nganjing)
Bos : "Keluar dari bilik aku" (sambil  bos print alamat yg baru)

Time kasih bos !

 perbualan sebenar yg telah di translate dlm bahasa melayu.. haha

No comments:

Post a Comment