Thursday 4 August 2011

Penghargaan Dari CIMB

Bla bla bla... Name en bla bla bla bla...
Dari Cimb bla bla bla.. sebagai penghargaan kerana menggunakan perbankan kami..
(dalam hari dapat duit 100k ke ni)
Sebagai penghargaan kepada pelanggan kami bla bla bla...
Pelan Takaful... (ok aku da tensen dah bile tukar masuk insurans ni)
Aku mmg da saket hati da.. elok ko igt dpt duit tetibe citer lak pasal duit ko yg kene keluar..
OK pastu tanya keje ape.. kite nk tgk pelan ape yg sesuai.. bla bla bla..
Ok en bayar RM50 sebulan.. (bole consider lagi..) kite ade 6 perkara yg kite cover

1. Kemalangan maut menggunakan kemudahan awam
    (400 k) cimb bayar lump sum

2. Kemalangan maut tidak menggunakan kemudahan awam
    (200 k) Cimb bayar lump sum

3. Hilang upaya / cacat disebabkan kemalangan
   (200k)

4. Pampasan keluarga disebabkan kite da x leh keje
    (20k selama 5 tahun)

5. Kemalangan pastu dok hospital.. x kesahla hospital ape pon
    (RM200 sehari - paling lame 180hari - minimum 6 jam)

6. Kemalangan pastu dikire sebagai pesakit luar
   (RM1300 untuk setahun - kirenye dlm setahun kite bole clam byk ni je)

Ni la dier yg derang offer kat aku.. aku pon mcm da terkesima.. lalu setuju
Hahahaha sbb mende alah ni bile aku da kawen.. bole cover utk satu family aku pulak
RM 50 utk cover mender2 ni sehingga umor 70 tahun ( x de tempoh matang)
Agak2 berbaloi ke RM50 tu..

Pelan dier PELAN TAKAFUL PA SMART PRO dari CIMB AVIVA TAKAFUL


aku setuju je.. sbb rezeki dtg dr Allah S.W.T.. kalau dier tipu antara dier ngan Allah dan aku x halalkan. Kalau betul aku doakan same2 semoga rezeki kite same2 melimpah ruah di bulan puasa ni.. 

No comments:

Post a Comment